Funnet mistenkelig tablett i sønnens jakke

Hei ! forsøkt ringe men når ikke igjennom. Jeg har funnet en turkislignende kapsel som er pakket som en paracet. Ingen navn bakpå. Den er ganske stor. Det er russetid, og datteren har forandret adferd. Hva kan det være?

Kvinne, 49 år fra Akershus
Hei
Telefonen vår er dessverre ute av drift nå i formiddag, vi beklager dette. Teleselskapet er varslet.
Når det gjelder kapselen du har funnet, så kan vi ikke vi hjelpe deg med hva det kan være. Men du kan prøve å sjekke mot denne nettsiden som Felleskatalogen har https://www.felleskatalogen.no/medisin/identifikasjonssok
Det er forståelig at du blir bekymret, særlig med tanke på russetid og endret arferd hos ungdommen. Hvis du trenger å snakke med noen om hvordan du skal ta dette opp med barnet ditt, så kan du ta kontakt med oss. Vi har åpen telefon frem til klokken 19 og du an også chatte med oss mellom 14 og 17. Forhåpentlig blir de tekniske feil vi har utbedret snart.