Hasj og urinprøver

Jeg savner virkelig å røyke hasj! Jeg røyket veldig mye før! Nesten hver dag og føler jeg begynner å savne det, fordi jeg går på pissings… Hvordan kan jeg få røyket selvom jeg er på pissings(urinprøve). Vil bare ta meg en «bruning» og bli avslappet. Jeg drikker 3 l vann om dagen og mye juice. Hjelper det noe? Fint om jeg kunne fått svar på det! Har så lyst til å bare ta meg en joint eller noen trekk i det minste. Btw jeg må levere urin i gang i uken! Blir jeg tatt om jeg røyker dagen etter jeg har levert urin eller samme dag, bare etter pissingsen?

Mann, 16 år fra Oslo
Vi kan nok ikke fortelle deg hvordan du kan røyke uten å bli tatt selv om du går på » pissings». Men generelt sett er det fint lite man kan gjøre for å lure urinprøver, og å drikke mye vann og juice har generelt ingen effekt når det gjelder cannabis. Enkeltinntak av cannabis kan spores i urinen i rundt 7 dager etter siste inntak, så om du røyker 6 dager før neste urinprøve, risikerer du å teste positivt. Vi skjønner at du savner å røyke hasj, men savnet vil helt sikkert bli mindre med tiden. Om du velger å holde deg unna det en stund, vil du nok merke at det blir enklere og enklere, og at savnet avtar. Å holde seg opptatt med andre ting (og med det mener vi ikke andre rusmidler), kan dessuten hjelpe deg med at savnet blir mindre, at du rett og slett «glemmer» det litt.