hvordan bli rein fortest mulig

hei, har brukt ca 2 b-preparat piller om dagen + ca 0,5-2g hasj i ca 6 mnd, hadde nyktet meg opp igjen før dette. har nå sluttet med det, men grunnet kompliserte situasjoner har jeg en urinprøve den 3 januar….skal nå ta en del speed i 3 dager i strekk for vet at det tar hasjen, tar den også benzodiazepinene ? og er det andre ting jeg får kjøpt på apotek, helsekostbutikker eller lignende som renser kroppen fort ? hilsen litt stessa kar fra oslo

Mann, 21 år fra Oslo
Vi er litt usikre på hva du mener her, er det slik at du tror at dersom du bruker amfetamin så vil du ikke teste positivt på hasj? Det er i så fall ikke tilfelle – amfetaminbruk fjerner ikke hajsmetabolitter. Vi kjenner ikke til noen anbefalt og virkningfull metode som kan drive metabolittene av det viktigste virkestoffet i hasj, THC, ut av kroppen. Når det gjelder manipulering av urinprøver, er det slik at  laboratorier også kan sjekke ph-verdien i urinen. Dersom du drikker mye eddik, tilsetter vann, spiser såpe etc, kan ph-verdien bli unormalt høy eller lav og dermed være en indikasjon på at noe ikke stemmer. Prøvene kan da regnes som ugyldige, og nye prøver vil bli tatt.
Det samme gjelder benzodiazepiner, det finnes ingen god måte å få det ut av kroppen på. Benzidiazepiner har ulik sporingstid i urin, f.eks kan diazepam spores i opptil 2-3 uker, mens oxazepam kun kan spores i noen dager.