bruk av mdma stein

hei eg lure på kor masse mdma pulver du kan ta på ein gong ? pga eg og ein kompis har brukt 2.5 gram i natt

Mann, 25 år fra Aust-Agder
Som med alle andre rusmidler er det veldig individuelt hvor mye MDMA som skal til før det blir farlig. Vi kan derfor ikke gi noe godt svar på spørsmålet ditt utover å opplyse om at  MDMA blir fremstilt illegalt, noe som medfører at du aldri med sikkerhet vet hvor sterkt stoffet er. Du kan heller ikke være hundre prosent sikker på om det kun er MDMA du putter i deg. 2.5 gram pulver sier ikke noe om konsentrasjon av MDMA, det er derfor ikke mulig å vite akkurat hvor mye dere har fått i dere. Du kan lese mer i vår brosjyre om ecstasy.
Hvis du og/eller kompisen din ikke føler dere bra anbefaler vi at dere kontakter lege(vakt).