Hvor lenge sitter et høyt inntak av Tramadol i kroppen?

Kan Tramadol sitte lenger enn 1 uke om man har brukt 2 tabletter annenhver dag i ca. 2 mnd? Og bruker kroppen lenger tid på å skille ut stoffene om man innimellom har tatt et par Valium og Rivotriler og røyka bitte litt hasj? Har ikke rørt noe på 3 uker nå. Tror du jeg er rein nå?

Kvinne, 31 år fra Vestfold.
Tramadol kan spores i urinen fra 1 til 3 dager etter siste inntatte dose. Tidsangivelsen er veiledende da det er individuelt hvor raskt kroppen utsondrer ulike former for rusmidler. Har man tatt store mengder over tid, vil det spores lengre enn ved enkeltinntak. Det kan tenkes at det kan spores noe lengre hos deg da du har tatt det over en periode. At man tar andre medisiner eller andre rusmidler samtidig vil ikke ha noe å si for påvisningstid på tramadol. Valium og rivotril har lignende påvisningstid som tramadol; ca 3 dager. THC, virkestoffet i cannabis, kan ved enkeltinntak spores i urinen i rundt 1 uke, men om man røyker ofte kan det spores i urinen i opptil 10 uker. Om du ikke har rørt noe på tre uker, vil prøvene dine høyst sannsynlig være fri for tramadol, valium og rivotril. Om du tester positivt på cannabis, kommer an på hvor ofte du røyka hasj før du sluttet.