Hasj

Hei! Si at man tar et drag hasj, vil dette slå ut på en urinprøve 1 og en halv uke etterpå? Setter veldig stor pris på svar:)

Mann, 20 år fra Akershus
Et enkelt inntak av hasj er som regel sporbart i opptil en uke. Dette forutsetter at du ikke har røyket noe den siste uken før dette ene inntaket. Ved flere inntak med mindre enn en ukes mellomrom kan hasj spores i opptil åtte uker avhengig av mengde og hyppighet på inntakene.
Hvis det har gått mer enn en uke siden forrige inntak av hasj, vil altså et drag være sporbart i opptil en uke (sannsynligvis mindre siden dosen er så liten).