Hva er det i denne pillen?

Jeg tok 2 piller i går som var stjerne formet og veldig tynne. Helt hvite. Fikk dem i Oslo. Vet dere hva disse kan inneholde?

Mann, 31 år fra Akershus
Det er helt umulig for oss å vite hva slags piller du har fått, det kan ha vært alt fra sukkertøy til MDMA. Hvis du har hatt en dårlig reaksjon på disse pillene og trenger å vite hva det var, anbefaler vi at du tar en urinprøve snarest mulig, setter den kjølig og henvender deg til lege(vakt). Legen kan da sende inn prøven din til analyse, og hvis det ikke har gått for lang tid etter inntak vil du få vite det hvis du har fått i deg noen narkotiske stoffer.