Cannabis

cannabis bildeHar røyket i ca. 1 mnd nå, hver dag. Skal begynne å ta urinprøver ganske snart, og lurer på hvor lang tid det tar før cannabis ikke vises på prøvene lengre?

Kvinne, 19 år fra Vest-Agder
Det kan variere hvor lenge cannabis vises på urinprøve etter siste inntak, fra en uke opp til flere uker. Dette varierer ut fra hvor mye og ofte man har røkt. Om to personer har eksakt samme inntak vil det også kunne variere hvor lenge cannabis vil vises på urinprøve, det er altså individuelle forskjeller. Vi antar at ditt daglige inntak i en måned kan føre til at det vil vises i flere uker. Alt fra to-tre uker, opp til fire-fem uker.