Hvor lenge sitter ting i i hodet etter å ha brukt alt i 16 år?

RUStlf-logoLurer på hvor lenge ting sitter i hodet når man har brukt i 16 år. har brukt alt fra amfetamin til pcp, og hasj osv. lurer på hvor lenge jeg trenger å være forvirret.

Mann, 32 år fra Vestfold
Dette er et godt spørsmål, men vi kan dessverre ikke gi deg noe godt svar. Det er individuelt hvor lenge man eventuelt føler seg forvirret. Det kan også være ulike grunner til man føler seg forvirret, og ulike måter å føle seg forvirret på. Det er ihvertfall ikke unormalt at man bruker en god del tid på å «komme seg» både i hodet, i kroppen og når det gjelder det sosiale, etter å ha brukt rusmidler over en så lang periode. Samtidig kommer det an på hvordan du har brukt rusmidlene, hvor mye du har brukt, om det er daglig eller ikke og hva du har brukt.
Vil anbefale deg å ta en titt på denne siden HER, kanskje du leser noe som kan være interessant eller til nytte for deg.