Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Hjelp?

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

heroin litenJeg lurer på hva som kan være galt når hånden blir nesten stiv å masse prikker e,l merker store å små over hele armen etter å ha satt ett skudd me heroin??
MvH
Mann, 24 år fra Buskerud

Vi kan nok ikke fortelle deg nøyaktig hva som har gått galt når du har injisert, det blir litt spekulativt fra vår side. Men hvis vi skal tippe noe, vil vi tro det er snakk om et bomskudd. Det beste er om du oppsøker lege/legevakt slik at noen kan se på armen din og vurdere hva som har skjedd. Hvis det f.eks. er blitt infeksjon, er det viktig at det behandles med antibiotika. Husk at helsepersonell har taushetsplikt.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.