Rivotril 2mg

Heeei jeg har ett spårsmøl ang rivotril 2mg har tatt ett par dem stiste tiden.. og lurer egentlig på hvor lange dette kan vises i utrinen.. er det forslkell på om du tar 2 4 6 8 i øpet av en helg.. hvor lenge sitter det i kroppen ?? =) å er det fardlig og blande dette med makka !

Mann, 20 år fra Telemark
Rivotril kan spores i urin i ca. en uke etter siste inntak. Om du tar 2 4 6 8 i løpet av en helg, vil det gi litt, men ikke stor forskjell i påvisningstid.
Bruk av Rivotril kan føre til avhengighet. Risikoen er større ved høyere doser og øker med varigheten av bruken. Effekten av behandlingen kan påvirkes hvis legemidlet tas sammen med andre legemidler eller alkohol. Samtidig bruk av andre rusmidler, særlig alkohol,opiater og andre dempende legemidler kan forsterke den beroligende effekten og innvirkning på pusten og blodomløpet. Kilde: Felleskatalogen.
Når det gjelder amfetamin (makka), vil effekten og innvirkning på pusten og blodomløpet være mindre uttalt. Dette er fordi den ene (Rivotril) er dempende og den andre (amfetamin) er stimulerende. Men man skal være meget foriktig med doseringen både av både amfetamin og Rivotril.
Er du i tvil om du har fått for mye, ring 113. Helsepersonell har taushetsplikt.