MDMA test

Er det mulig å skrape Extasy piller/tabbletter med negglene? Har ingen mulighet til og skrape Extasy pillen jeg har tenkt til å kjøpe i utlandet med en skarp kniv, da jeg skal putte pulveret oppi et testing kit får å sjekke om det Kun er MDMA i pillen. Og hvordan burde man helst ta MDMA/Extasy? Sist gang tygget jeg det å svelget med vann. Fikk så dårlig hals, feber og innfluensa i dagene etter.. Tror du jeg fikk dårlig hals som følge av hvordan jeg tok MDMA’en? Fikk store puppiler av rusen, men merket ikke noe rus og følte heller ingen bivirkninger. litt rart at halsen blandt annet plutselig ble dårlig like etter jeg hadde tatt MDMA’en.. Kan det være pga måten jeg tok MDMA’en? En annen teori kan være at jeg rett og slett bare ble smittet med influensa av folk på skolen.. Gangen før det tygget jeg og svelget det, uten vann. Etter dette hadde jeg verken dårlig hals eller noen bivirkninger. Er det riktige måten å gjøre det på?
Gangen før det gjorde jeg også det samme: Tygget å svelget den halve Extasy pillen uten og få verken dårlig hals eller bivirkninger..Er redd får å svelge en Extasy pille/tabblett fordi jeg hører så mye om at det kan skade mage – tarmen.. Men på en annen side, kan det jo være man skader halsen om man ikke svelger det? Eller hva? Hva er den lureste måten og ta det på? Hører også om folk som velger å svelge MDMA i rissla – papir.. Men skeptisk til det også, selv om jeg er positiv innstilt til og ta MDMA = D

22 år fra Oslo
Hvorvidt du klarer å skrape ecstasytabletter med neglene er avhengig av konsistensen på den enkelte tabletten. Fordi det er ulike måter å fremstille ecstasytabletter på kan konsistensen variere og vi kan derfor ikke si sikert om den du får tak i lar seg skrape med neglen din. Vi vil også opplyse om at diverse test-kits kan ha meget varierende kvalitet, og anbefaler deg derfor å ikke stole blindt på resultatene disse gir.
Det finnes egentlig ingen «riktig» måte å ta ecstasy på, hva som foretrekkes er jo individuelt. Det vi kan si med sikkerhet er at eventuelle skader i mage/tarm ikke reduseres ved at du tygger pillene, eller pakker dem inn i rizzla. Det er nemlig sånn at det spiller ingen rolle på hvilken måte stoffet kommer inn i tarm/mage på. Så lenge det kommer dit vil du få effekt, både den du ønsker og den du ikke ønsker.
Når det gjelder halsen din kan det godt hende at du fikk vondt som følge av ecstasytabletten, særlig hvis den inneholdt stoffer som virket irriterende på den tynne huden og slimhinnen din der. Som vi har nevnt tidligere, er det vanskelig å være sikker på hva du får i deg når du spiser ecstasytabletter, og det kan jo være at forskjellig innhold er årsaken til at du ble dårlig den ene gangen og ikke de andre. Det er selvsagt også mulig at du rett og slett ble smittet av influensa. Sånt er ikke godt å si i ettertid.