Hvordan kan jeg få hasj fortere ut av kroppen?

hasjHar noen spørsmål om hvor fort hasj/pot går ut av kroppen, og om det er noe du kan gjøre for å få det fortere ut?

Mann, 18 år fra Oslo
Påvisningstider cannabis (hasj/marihuana):
• Blod: Det viktigste virkestoffet – THC – kan oftest påvises i blodet inntil om lag et halvt døgn etter inntak av en vanlig brukerdose. Etter betydelig og gjentatt bruk i høye doser kan THC i enkelte tilfeller påvises i blod flere døgn etter siste inntak.
• Spytt: Omtrent som blod.
• Urin: Inntil en uke ved enkeltinntak. Inntil 8-10 uker ved langvarig hyppig bruk.
Vi kjenner ikke til effektive metoder for å fjerne THC fra kroppen (og hadde vi kjent til det, ville vi ikke gått ut med den typen brukerveiledning).