Hva fikk jeg i meg?

Jeg var på fest for en mnd siden, og da satte jeg fra meg glasset mitt. Da jeg kom tilbake og drakk av det, hadde liksom noen gode venner av meg passet på glasset så jeg drakk. Veldig rett etter jeg har drukket opp drinken min, er det rett på do og spy. Slik holdet det på et par timer på natten. Dagen etter spydde jeg nesten 30 ganger.. Det gikk flere dager før jeg følte meg «edru» igjen.. Noen idee´ om hva jeg kan ha fått i meg?

Kvinne, 18 år fra Hedmark
Hva du kan ha fått i deg for en måned siden er det dessverre ikke mulig å finne ut av nå. Det at du begynte å kaste opp behøver ikke å bety at du har fått i deg noe anne enn alkohol. Kroppen reagerer med å kaste opp, gjerne mange ganger over lang tid, hvis den får i seg så mye alkohol at den har blitt forgiftet av det. Hvis du i forkant av festen hadde spist og drukket lite, sovet dårlig og/eller hatt en stressende peiode kan det ha medført at du tålte mindre enn vanlig og derfor reagerte kraftigere.