Broren min

Hei, jeg har selv lest på facebook profilen til broren min at han driver med lsd. Er dette farlig? Isåfall, burde jeg snakke med han om det?

Kvinne, 17 år fra Akershus
LSD er et hallusinogen. Som alle hallusinogene stoffer kan det gi en badtrip, noe som ofte oppleves svært ubehagelig og som kan medføre psykiske problemer som angst, flashbacks og nervøsitet. Hvis du er sikker på at broren din driver med dette kan det være lurt å ta en prat om det med han. Nå skriver du ikke hvor gammel broren din er, og om han fortsatt bor hjemme, men kanskje det er greit å innvolvere foreldrene derers også? Det er jo noe du kan snakke med han om, og forhåpentligvis komme til enighet om. Du kan lese mer om LSD her.