Hasj og Neurontin 400mg

RUStlf-logo Hei, så et innlegg om neurontin men der så jeg ikke svaret jeg lette etter , så lurte på 2 ting #min dosering er 1200mg daglig av neurontin blir jeg svimmel eller sjenner en liter rus i hverdagen av det ? # om jeg røyker en Joint (hasj) + tar disse tabelettene, blir jeg fjernere eller hjelper d ingeng ting? isåfall hvor mangen (mg( må til får å ha en ren neurontin rus

Mann, 19 år fra Rogaland
I følge Felleskatalogen er svimmelhet en av de svært vanlige bivirkningene ved bruk av Neurontin, sammen med sterk søvnighet og balanseproblemer. Anbefalt dose er mellom 900 og 3600 mg daglig, så du er jo godt innenfor vanlig dosering. Vi kan ikke svare på hvordan du kan ruse deg på Neurontin. Hvordan bruk av hasj vil virke sammen med denne medisinen er ikke så lett for oss å mene noe om. Det er uansett lurt å snakke med legen din om dette.