ghb overdose

rustlf-logo 75x67Hei:) jeg lurer på en ting . Viss jeg bruker GHB og tar overdose som fører til død ,hvordan ville jeg død ? vile GHB stoppet lungene og ført til død eller hadde jeg død når jeg spyr ?? jeg vet at man dør av ovedoser med GHB men det jeg ikke vet er hva som svikter og fører til døden etter at han har tatt overdosser med ghb. Kan du prøve å svare på hva som skjær med kroppen etter en overdose og hvorfor man dør? 🙂 Takker får svar ,jeg hater live mitt mulig jeg dreper meg selv så jeg vil vite dette før jeg dør fordi at jeg lenge har ønsket et god svar en Ghb overdoser er farlig og fører til død ,etc

Mann, 17 år fra Hordaland
En  overdose ghb som fører til død, skyldes som regel at pustesenteret i hjernen blir lammet og man dør av kvelning.
Du skriver at du hater livet ditt, og det er veldig trist.Er det ingen  du kan snakke med om problemene dine? Hvis du ikke føler at du kan snakke med foreldrene dine, en slektning eller lærer, er det mulig å kontakte fastlegen. Han har taushetsplikt og vil ikke videreformidle noe til f.eks. dine foreldre. Du kan også kontakte Utekontakt eller Helsestasjon for ungdom. Du er også velkommen til å snakke med oss i RUStelefonen på 08588, her er du helt anonym.