Dop

Heei. jeg er en gutt på 22 år som har tatt en del makka… det jeg nå lurer på er om makka gir utslett.. har blitt tørr å føler jeg har urein hud i ansiktet.. blir veldig rød når jeg dusjer.. bare lurer på om det kommer av makkan eller om det er no annet… å åssen vet man om man har fått tak i bra eller dårlig makka ???

Mann, 22 år fra Oslo
Utslett er en nokså vanlig bivirkning ved amfetaminbruk. Det at du blir tørr i huden kan være på grunn av utslettet eller dehydrering. Vi kan ikke gi deg tips til å teste kvaliteten på amfetamin da det vil regnes som brukerveiledning. Generelt kan vi si at det er vanskelig å vite på forhånd, og at diverse beslag viser at amfetaminen i Norge ofte er svært utblandet. NIVA sine analyser av kloakk viser at det er mer metamfetamin enn amfetamin i utslippene i Oslo, noe som indikerer at mye av amfetaminen som blir solgt egentlig er metamfetamin.