Mistanke om salg av narkotika

rustlf-logo 75x67Hei, mistenker at det foregår salg av narkotika i en leilighet i sameiet jeg bor i, og at det i den forbindelse kan forekomme innslipp av uønskende personer i blokka. Er det noen vits i å kontakte politiet basert på en ren mistanke?

Mann, 37 år fra Oslo
Hvis du har informasjon om et kriminelt forhold eller opplysninger som kan forhindre en kriminell handling, er politiet interessert i dette. Hvis du oppgir din kontaktinformasjon, vil politiet ha mulighet til å ta kontakt med deg, hvis vi har behov for det. Du kan velge å ikke oppgi din identitet. Vær oppmerksom på at det vil være mulig for politiet å identifisere den pc’en tipset ditt er sendt fra. Husk at å gi politiet falske opplysninger kan medføre straffeansvar.
Her finner du skjema for å tipse politiet.