Kombinering

Har nå hatt 3 blå mano 10 (hongkong valium), 1 kork ghb, 3 sterker veldig rein «speed» også noen trekk fra en spliff.. (alt iløpet av 7 t) Jeg har nå vanskeligheter med: skriving, lesing, syn, og konsentrasjon) jeg kjennes ut til å ha feber men er veldig kald(er i et normal temperert rom) også kvalm av og til vill egentlig si at hjertet mitt dunker ganske så normalt, er det unormalt så er det MEGET llite. (jeg har typiske virkninger på diverse stoffer i tilleg) jeg snøvler litt, og går ikke så bra.. det jeg lurer på er om jeg kan ha noen sjangs for død eller om det bare er dette som skjer når en blander alt.. er det noe jeg skal gjøre? har ikke spist på ca 3 døgn, drukket brus/vann tidligere alkohol for 2 døgn siden, har sovet 3-4 timer en gang i denne perioden. får ikke sove nå da sisten streken var for 1 t siden. men er det noe jeg bør jøre?

Kvinne, 18 år fra Rogaland
Som du selv skriver har du fått i deg en relativt stor mengde med forskjellige stoffer som alle påvirker deg både fysisk og psykisk. I tillegg har du spist og sovet for lite, noe som kan medføre sterkt ubehag. På bakgrunn av det er det ikke så rart at du føler deg som du gjør, og det er nok ikke så mye du kan gjøre med det annet enn å vente til virkningen av stoffene avtar. Kanskje kan det hjelpe litt hvis du klarer å spise og drikke litt f.eks juice. Hvis du føler at det blir for ubehagelig eller du fortsatt er bekymret vil vi anbefale deg å ta kontakt med legevakt, det kan hende at det er best for deg om du kan komme inn til observasjon i tilfelle denne blandingen i kombinasjon med lite søvn og mat ble for sterk for kroppen din. Du skriver ikke om du bor alene, hvis du ikke har noen som kan se til deg, kanskje du skulle ringe noen for å fortelle hvordan du har det og evt. be noen holde kontakten med deg.