Hva slags mirakelmedisin kan redde meg? (Tittel på spørsmålet er endret)

Når 3xzanor og 3-4rivotril daglig slutter og hjelpe mot angsten, og 4 heminevrin slutter og hjelpe mot søvn etter 5 dager. og du ikke takler et rusfritt liv pga div diagnoser. hva slags mirakelmedisin kan redde meg?

Mann, 20 år fra Buskerud
Det finnes nok ikke noen mirakelmedisiner som kan løse disse problemene for deg. Om du opplever at medisineringen din ikke er tilfredsstillende, bør du snakke med legen din om det. Om du ønsker hjelp tilnedtrapping eller kunne tenke deg å få annen hjelp i det offentlige, er det nok også best å snakke med legen. Generelt vil vi si at medikamenter alene ikke alltid er den beste måten å løse psykiske problemer som f.eks. angst. For de aller fleste er det viktig å kombinere medisiner med f.eks. samtaler hos psykolog eller liknenede. Fysisk aktivitet i en eller annen variant kan også være til stor hjelp i slike situasjoner.