Stilnoct

Er det farlig å ta 20mg stilnoct? Har tatt 15 til nå, men vurdere ta en til på 5. Har det vanskelig med følelser og trenger å «komme meg litt bort»

Kvinne, 30 år fra Oslo
Hvis dette er et engangstilfelle, eller noe som skjer en sjelden gang, er det ikke spesielt farlig. Det som kan være farlig er hvis du gjør det ofte. Da kan det føre til avhengighet og forverre søvnproblemer. I lengden er det også en måte å undertrykke følelser på som kan være uheldig. Du bør heller ikke blande Stilnoct med alkohol eller andre rusmidler. Generelt bør en unngå å blande med andre medikamenter hvis det ikke er avklart med lege. Her er informasjon om Stilnoct.
Hvis du føler behov for å snakke med noen, er du hjertelig velkommen til å ringe oss på 08588 helt anonymt. Vi har åpent fra 11-19 alle dager.