Metamfetamin

rustlf-logo 75x67Hei!:) Røyket krystallisert metamfetamin nær annenhver time eller så for ca 36 timer nå. Alle ledd (knær,albuer osv) er lilla/blå, halve hendene er litt blå/rød-aktig og kanskje klør litt/prikking, småskjelven samt svetting og øyner med litt nystagmus (og er ganske røde..). Også gjør det vondt på sidene i magen jeg tror kan være nyrene (usikker).. Lurer på om alt dette er pga «vasoconstriction» og kanskje ikke noe å være redd for, ganske vanlig? Kan Ibuprofen (for dens blodtynnende effekt) kan være til hjelp (hørt det av andre). Vil redosere par doser Meth til ihvertfall (resten som er igjen), håper der går bra.. Er ganske ny til Meth/amfetamin generelt, men har brukt det med mye annet (som store doser mda+lsd) og over mange flere dager før (men under uke siden sist..) uten at noen av disse tingene har vært merkbart. Lurer mest på om det er passelig trygt å fortsette, evt. om Ibuprofen kan hjelpe. TakK! Mvh, «Anonym»:)

Mann, 25 år fra Akershus
Når du har fått såpass sterke reaksjoner, kan vi ikke anbefale deg å bruke mer av dette. Hvorvidt reaksjonene dine kommer av vaskokonstriksjon kan vi vanskelig svare på. Men det virker lite trolig at såpass uttalte bivirkninger kommer fra at blodårene dine trekker seg sammen. Vi antar at det er flere grunner til dine reaksjoner. Det kan være utblandet stoff og noen av dine reaksjoner kan komme av at du er sliten og har sovet lite. Nyrene dine har nok også hatt en stri jobb i det siste. Når det gjelder behandlingsanbefalinger ved forgiftning/skader/komplikasjoner, er det første du bør gjøre å oppsøke lege. Legen har taushetsplikt. Vi har funnet en artikkel om behandlingsanbefalinger og symptomer som vi anbefaler deg å lese. Du finner artikkelen her. (Kilde: Helsebiblioteket).