Hasj

hasjSpørsmåle mitt er det f,eks en man har røka hasj i ca 8 månder neste væredae, og vis man tar blodprøv og urinprøve, og hvorlangt tid tar det for å ikke vise i blod eller urinprøven 🙂

Mann, 20 år fra Møre og Romsdal
Når det gjelder urinprøver vil det vises i urinen alt fra 4-10 uker. Det kommer an på hvor mye du har brukt – f.eks. om det er store doser, mengde virkestoff (THC), om det er én gang daglig eller flere. Det er også temmelig store forskjeller fra person til person. Blodprøver vil være positive mye kortere, omlag i et døgn. Har du flere spørsmål? Ring oss gjerne anonymt på 08588 mellom 11 og 19 alle dager.