Overdose

himmelHar en del piller som jeg har samlet opp, og som jeg er ganske klar for å ta, men samtidig som jeg vil ta dem med en gang, er jeg livredd for at jeg ikke har nok. Plutselig blir jeg bare en grønnsak. Har 13 000mg seroquel, 400mg valergan, 100mg tolvon, 150mg atarax 400 mg lamictal,100 mg valium og noen tolvon og nozinan. Hva er det som kan skje når man tar en slik mengde med piller? Vet egentlig ikke helt om jeg i det hele tatt vil ta dem.. Veldig ambivalent

Kvinne, 18 år fra Oslo
Det høres ikke ut som du har det helt lett. Som du sikkert skjønner, kan vi ikke gi deg noe svar på spørsmålet ditt. Du skriver at du er ambivalent i forhold til om du vil ta tabelettene. Det beste er vel om du tar kontakt med noen du kan snakke med om det er som er vanskelig for deg. Fastlegen din kan henvise videre til en psykolog og du kan også ringe mental helse på tlf. 116 123, telefontjenesten er døgnåpen.