Vallergan

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

Heijsannn Jeg har tatt sånn.. 3 vallergan og 2 fluoxetin, og føler meg heel tpå trynet, men altså, er det falrig? jeg pleier normalt å ta 1 vallergansak om kvelden, og to flouxetin om morgnen, men tok de samtidig nuh. er kvalm, hodevondt, trøtt som faen, svimmel og slapp.. Kaan det var tegn på overdose ?
Kvinne, 17 år fra

 Effekten av disse medikamenten påvirkes og kan forsterkes hvis de blandes. Det frarådes på det sterkeste å gjøre det, da det kan ha uheldige virkninger. Du har tydeligvis fått en fysisk reaksjon og vi anbefaler deg å ta kontakt med lege.

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Tjenesten er stengt fredag 17. mai og hele pinsen.

 

Vi åpner igjen tirsdag 21. mai kl 11.