Sobril og ritalin

Hvor mange ritalin kapselpiller må man ta for å oppnå amfetaminrus, eller lignende? Og hva slags rus får man av ritalin og sobril om man tar det samtidig?

Kvinne, 20 år fra Oslo
Hvor mye Ritalin du må ta for å oppnå rus kan vi ikke opplyse om da det kan regnes som brukerveiledning.
Hva slags rus du får ved å kombinere to eller flere stoffer er uforutsigbart og kan variere fra person til person, og fra gang til gang. Det er derfor vanskelig for oss å si noe helt konkret om hva slags rus du vil oppleve hvis du kombinerer Ritalin og Sobril. Rent generelt oppfordrer vi til stor forsiktighet når det gjelder å blande medikamenter da enkelte stoffer kan gi alvorlige virkninger når de blandes. Her kan du lese om Sobril og Ritalin.