bomskudd subutex

jeg får av og til noen store vonde klumer som bruker uker på å gå ned igjen,det er ikke vet stikksteet men på hellt andre steder…som litt lenger opp eller nede på armen.jeg har blodsvar hele tida så set er ikke bomskudd. merka er litt større enn ei stor klinkekule og litt mindre en en liten ping pong ball.jeg har drevet med dette i none tiår nå og har aldri hørt subutex skulle ødelegge årene dine,tvertimot. kan noen fortelle meg om hva det er som skjer?blir redd når hånda hovener opp i dobbel str noen dager,

Kvinne, 30 år fra Møre og Romsdal
Ut i fra det du skriver kan det virke som at du har fått infeksjon i blodbanen din. Dette kan skje ved at det injiserte stoffet eller brukerutstyret er forurenset, eller det kan være en reaksjon på subutex som ikke er ment for injisering. Forurensningen kan evntuelt også skje under håndteringen av stoffet. Hvis årsaken til infeksjon er det du sprøyter inn, og ikke selve stikket kan reaksjonen komme på andre steder enn stikkstedet. Vi anbefaler deg på det sterkeste å ta kontakt med lege eller feltpleie for å få behandling/hjelp for dette.