hjelp?

himmeljeg har en psykoselidelse med bare vrangforestilinger:( jeg vet at med riktig mengde Ritalin så kan det forekomme visuelle hallusinasjoner kan jeg få auditive hallusinasjoner og? og hvor stor mengde skal det til? eller er det individuelt? jeg vil gjerne ha i hvert fall kroniske auditive hallusinasjoner men får jeg visuelle og så er det en bonus:) hvor mye Ritalin må jeg ta for å få i hvert fall kroniske auditive hallusinasjoner? og går det ann å få det av Ritalin? eller må jeg over på ett annet rusmiddel? så gi beskjed hvis jeg må det jeg kan forvandle Ritalin til Amfetamin er det bedre for de kommende kroniske hallusinasjonene mine? i så fall hvor mye må jeg ta da? eller er det bedre med f. eks LSD? hvis det er ett annet rusmiddel som funker bedre til å gi meg auditive og kanskje visuelle hallusinasjoner så si det og på forhand takk mvh Mr merkelig ps kan jeg kjøpe legemidler/rusmidler på nettet? uten å bli tatt for det? eller må jeg gå i byen med lommene fulle av $ og kjøpe selv? kan jeg forfalske resepten jeg får av legen? son som dette: av legen får jeg Antipsykotika kan jeg forfalske/tuckle med det son at jeg får fra apoteket er Ritalin og ikke Antipsykotika ? Ritalin? og amfetamin?: virker son at de hindrer deg i å sove sånn at du går mange dager uten å sove så blir du psykotisk med hallusinasjoner? så jeg trenger bare mangel på søvn for å bli psykotisk med hallusinasjoner og Ritalin/amfetamin hjelper meg bare for og ikke å sove men og det er det? men jeg vet at man får i vertfall visuelle hallusinasjoner av Ritalin for det har jeg lest! KAN JEG FÅ KRONISKE HALLUSINASJONER AV SØVNMANGEL??? er dette en vrangforestiling?

Mann, 17 år fra Hordaland
Vi beklager, men dette blir kanskje ikke det svaret du ønsker deg. En del av de spørsmålene du stiller, kan vi ikke kan gi noe godt svar på. Det gjelder f.eks. spørsmålene om kroniske hallusinasjoner og «hvor stor mengde skal det til.» Poenget her er nok, som du selv sier, at dette er individuelt. Og det er også litt uklart hva du legger i «kroniske hallusinasjoner.»
En del av disse spørsmålene er slik at vi ikke vil svare på dem. Vi ønsker ikke komme med anbefalinger angående hvordan du skal få mest mulig kroniske hallusinasjoner. Vi ønsker heller ikke å gi deg råd om hvordan du skal skaffe legemidler/rusmidler. Det er ikke vår oppgave å lære ungdom hvor/hvordan de kan skaffe rusmidler eller hvordan man kan «tukle» med resepter.
Vi anbefaler deg å snakke med legen som gir deg antipsykotika om dette med hallusinasjoner. Hvis du ønsker informasjon om de legemidler/rusmidler du nevner, kandu ringe oss på 08588. Du kan også spørre oss om hallusinasjoner og rus, men vi gir ikke informasjon og opplæring i å skaffe legemidler/lure apoteket osv.