hvor skal jeg søke hjelp

Har brukt ice en eller to ganger. hasj har jeg brukt et år. Og det har gått et år sluttet med det. har vært på sykehus og DPS men sliter med voldsomt angst legen mener det finnes ingen medisin mot angst. jeg håper dere har noe erfaring med dette. ofte tenker jeg i stedenfor å leve med den angsten enten ta livet av meg eller begynne med et eller annet narkostoff. hjelp meg jeg kan treffe på 98211786 elller sarfan@broadpark.no

Mann, 40 år fra Oslo
Det er veldig bra at du har sluttet med hasj som kan være angstfremkallende, men det virker som om du fremdeles trenger hjelp i forhold  til angsten. Det finnes hjelp å få både  medisinsk og psykologisk og det beste kan være en kombinasjon over en  periode. Kanskje du bør ta kontakt med DPS igjen og fortelle dem at du fremdeles sliter med disse problemene. Hvis du ikke er fornøyd med hjelpen du får fra fastlegen din så er det mulig å skifte fastlege. Ønsker du mer info om hvordan du kan skifte fastlege finner du mer info her.
Vi har dessverrer ikke anledning til å ta kontakt med deg på mobil eller på  mail.