Tips

er det noe som er mulig å gjøre for å absorbere vekk thc’en fra urinet eller noen som helst måte å få det ut av urniet, skal i forsvaret om noen uker å burde kanksje være klar for det =)

Mann, 18 år fra Hordaland
Når det gjelder testing av urinprøver, er det slik at dersom prøven blir sendt inn til et godkjent laboratorium, vil de også sjekke ph-verdien i urinen. Normal ph-verdi ligger mellom 4,4-8. Lav ph-verdi kan skyldes sykdom ol, men kan også skyldes stort inntak av sure stoffer som juice. For høy ph-verdi kan skyldes sykdom, men kan også bety at urinen er tilsatt f.eks. såpe. Hvis man drikker mye vann i forkant av en urinprøve kan det føre til fortynnet prøve, hvilket tolkes som en manipulert urinprøve. Vi kjenner ikke til noen måte å rense urin for thc-syre slik du spør om.