piller

Har funnet et brett med piller og lurer på hva det er. Et annet skrifspråk enn det vi har. Kan jeg sende en mail med bilde en plass for å få vite hva det kan være?

Mann, 40 år fra Nordland
Når det gjelder piller med uforståelige tegn er det nok svært vanskelig å finne ut hva det er uten at det analyseres på laboratorium. Du kan kanskje forsøke å få oversatt navnet på produktet via en tolketjeneste og dermed søke det opp på nett selv. Du kan forsøke google oversetter. Hvis preparatet ikke er registrert i Norge, kan du kanskje finne det her. Hvis det derimot er registrert i Norge – hvilket er tvilsomt – skal det være mulig å finne det her.