Blande heroin & nobligan ?

Hei dere, jeg har så forjævlige wthrawal prolemer etter 4 dager/netter på speed(strygg mistanke om at det følgte med bomull i skudda… Slutta med speeden iforigår midt-dag, og hadde meg en kvarting heroin i årene idag morges.. For ein BLISS!
Så sovne eg på sofaen, og da eg våkne skjelve eg som ein hakkespett og heiøle kroppen er fuckd. Har ei eske me 50mg nobligan jeg lurer p¨å kan hjelpe nå, eller bare gjør det kjipere..? saTT smellen ca kl 10. Mvh Øystein

Mann, 30 år fra Rogaland
Det er nok mulig at dette på kort sikt vil ta bort de verste abstinens-smerten etter bruk av heroin. Nobligan er et syntetisk opiat og når det går ut av kroppen kan du føle ny abstinenser. I tillegg øker overdosefaren når du blander disse stoffene. Den skjelvingen du beskriver kan også komme av manglende søvn og ernæring etter fire dagers bruk av amfetamin. Vi anbefaler deg å få i deg nok væske i den fasen du er i nå. Hvis du fremdeles er plaget med abstinenser, og fortsatt er så dårlig som du beskriver deg, vil vi råde deg til å oppsøke lege.