sprøyte med amf

Jeg har nå klart å fått andre til å sitte sprøyter på meg i 1 månends tid, daglig i 2uker med amfetamin. Den armen som det ville være naturlig for meg å skyte, er blitt «fucket» som folk sier, å de har da skutt i foten min. MEN jeg vil nå prøve å skyte i armen som e «ødelagt». Hvordan vet jeg at jeg treffer åren? jeg er flink å mekke, å det. men å treffe åren, har jeg ikke anelse på hvordan jeg gjør. jeg vil ikke ha mer bomskudd. Så hvordan vet jeg når jeg treffer åren? og når jeg får «start» som de kaller det, er det da bare å injisere alt inn? for jeg har sett at de tar den greien på pumpen litt ut før de injiserer. Skal man gjøre det?

Kvinne, 20 år fra Hordaland
Vi kan dessverre ikke fortelle deg hvordan du best kan injisere amfetamin da dette regnes som brukerveiledning. Vi vil likevel oppfordre deg til å være forsiktig med å injisere, særlig når årene dine er vanskelige å finne. Dette fordi det kan gi store fysiske konsekvenser i form av betennelelser som kan gi abcesser. Vær også nøye med å bruke egne nåler som er rene for å unngå smitte.
denne siden om felttiltak og smittevern finner du kanskje et nummer su kan ringe for mer informasjon.