hvordan injeserer man heroin?

hei, jeg er en jente som har gått på stoff siden jeg var lite, jeg har prøvd alt av rusmiddler. Men jeg har aldri injesert heroin på meg selv før og vil gjøre det på en riktig måte sånn at jeg ikke overdoser eller får luftboble å sånn.. er det noen som kan hjelpe meg?

Kvinne, 20 år fra Aust-Agder
Vi kan dessverre ikke fortelle deg hvordan du best kan injisere heroin da dette regnes som brukerveiledning. Vi vil likevel oppfordre deg til å være forsiktig med å injisere, særlig hvis årene dine er vanskelige å finne. Dette fordi det kan gi store fysiske konsekvenser i form av betennelelser som kan gi abcesser. Vær også nøye med å bruke egne nåler som er rene for å unngå smitte.
denne siden om felttiltak og smittevern finner du kanskje et nummer du kan ringe for mer informasjon.