Noia av hasj

Hei, røkte hasj igår å fikk totalt noia, flippa helt ut. Har røyka før men røyka mye mere enn vanlig igår. Fikk panikkanfall, høy puls, skalv sykt å føltes ut som jeg ikke var i min egen kropp eller noe sånt (kanskje som om jeg drømte) var iværtfall sykt intenst. Jeg sitter her nå nesten 24 timer senere å det føles ut som jeg enda er rusa, skjelver å har enda den følelsen at jeg ikke er i min egen kropp.. Trodde jeg fikk et nytt anfall iste men fikk ikke det. Har aldri hatt noen psykiske lidelser før. Så det jeg lurer på er om denne skelvingen å følelsen vil forsvinne, det er helt forjævlig å sitte her med den følelsen… Takk for svar 🙂

Mann, 18 år fra Nordland
Det du har opplevd er ikke unormalt ved høye doser av hasj. Akutte depresjoner, angst eller forfølgelsesforestillinger er ikke helt uvanlig.Slike reaksjoner kan oppstå ved en enkelt rus. Ved store doser hasj, eller cannabis, har cannabis liknende virkning som Lsd og andre hallusinogene rusmidler. Virkelighetsoppfatningen kan bli forvrengt med syn-og hørselsforstyrrelsen, hallusinasjoner.Kortvarige symptomer på sinnsykdom kan forekommer, særlig i form av forfølgelsesforestillinger (noia). På disse sidene kan du lese mer om cannabis hvis du vil.
Det kan høres ut som kroppen din har fått hard medfart, men de symptomene du har vil nok gå over etterhvert.