?????

Narco kriminalisering er like logisk som kriminalisering av feite filk for de de frotser i seg kalorier mens andre sulter!!!!!!!!!!!!! Er greit nokk at de fleste ikke har lyst til og sette heroin men det er det som er en fri verden har du lyst til og gjøre noe kan man det uansett hvor mange kontrolfriker som skulle være uenige. det er ikke kriminelt og ha en anna livs stil og andre verdier og meneinger det er derfor ingen god grund til og kriminalisere skamme dere som er en del av det systemer der svina (offentlige tjeneste menn som som bruker vold og anna kriminalitet i det godes navn) kan banke noen uten konsekvenser forde de liker en anna rys en alkohol

, 21 år fra Hedmark
Vi har hatt lignende innlegg tidligere. Som sagt til de som har skrevet før, synes vi det er veldig bra at du har meninger, og at du tar deg tid til å  sette deg inn i ulike fakta og argumentasjon rundt temaet.
Vi er ikke her for å forsvare hverken alkohol, hasj eller andre rusmidler. Vi er her for å få fram mest mulig korrekt fakta om de ulike rusmidler, og formidle dette til publikum. Formålet med dette er å gi hver enkelt person større mulighet til å ta et valg på riktig grunnlag. Vi sammenligner altså ikke ulike stoffer da vi mener det er lite hensiktsmessig.
Når det gjelder kriminalisering av mennesker som ruser seg på andre ting enn alkohol, er dette noe vi ikke ønsker å ta standpunkt til. Vi er klar over at forskjellige mennesker ruser seg på forskjellige rusmidler, og vårt mål er at alle disse skal få den informasjon de ønsker om det rusmiddelet de bruker. Det virker som om du har sterke meninger om dette, hadde det kanskje være interessant for deg å melde deg inn i interesseorganisasjoner eller politiske partier hvor du får mulighet til å argumentere for dine syn? På den måten kan du bidra til å sette forskjellige syn på narkotikapolitikken på dagsordenen.