Tabeletter

Hei.. Lurer på en ting. Har 2 piller her, som er hvite og runde. Den ene siden er det en blokkbokstav A, og andre side er en delestrek ? Hva er dette?og hva brukes det mot ? Fikk vite at det skulle være benzo i, men vil være helt sikker..

Kvinne, 23 år fra Vest-Agder
Normal 0 21 false false false NO-BOK X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:»Vanlig tabell»; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:»»; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:»Calibri»,»sans-serif»; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:»Times New Roman»; mso-bidi-theme-font:minor-bidi; mso-fareast-language:EN-US;}
Det er vanskelig å kunne si noe om hva dette er. Rustelefonen anbefaler alle som finner tabletter de ikke vet hva er om ikke å ta de selv. Hvis det er viktig for deg å vite hva dette er, kan du henvende deg til en farmasøyt på ditt apotek, de kan også være behjelpelig med å kaste tabletten på en miljøvennlig måte, dette gjelder spesielt for antibiotika.