Overdose?

Hva skjer når en tar en haug med lithionitt,lamictal,remeron,apodorm og vival?
Kjønn, alder og fylke ukjent.

Dette kan vi ikke gi noe eksakt svar på. Vi vet ikke hva du mener med «en haug.» Vi kjenner heller ikke til hvor mye du har brukt av dette tidligere, og vet derfor ingen ting om din toleranse – hvor mye du tåler. Men det er nok ikke tvil om at store mengder av disse medikamentene i kombinasjon kan gi overdose. Spesielt farlig er det å blande ulike dempende medikamenter.

Hvis du ønsker å prate med noen om dette kan vi anbefale deg å ta kontakt med en Helsestasjon for ungdom, du kan ringe oss på 08588, eller du kan forsøke den døgnåpne hjelpetelefonen til Mental helse (116 123).

fant du ikke det du lette etter?

I vår spørsmål- og svartjeneste har vi besvart mange tusen spørsmål fra våre brukere. 
 
Sender du inn et spørsmål, så kan du regne med at det blir besvart i løpet av kort tid på hverdager
 
Hverdager 
11:00 – 14:30
 
15:00 – 18:00
 
Lørdag og søndag

STENGT

Åpningstidene kan avvike i ferier og på helligdager.
 
Hverdager 
11:00 – 14:30
 
15:00 – 18:00
 
Lørdag og søndag  
STENGT
 
Åpningstidene kan avvike i ferier og på helligdager.
 
Telefon: 915 08 588


Spør oss


Chat
(Stengt) 


Telefon
(Stengt)


Spør oss


Chat
(Stengt) 


Telefon
(Stengt)


Spør oss

Test

Chat

RUStelefonen har nytt navn og ny nettside! Velkommen til RUSinfo.

Du er fortsatt helt anonym når du kontakter oss!