Hvordan kan jeg slutte sniffe ritalin?

Jeg har sniffet store doser med ritalin Daglig i 2 månder no klare ikke å slutt med det , Hodet mitt begynner og Gjøre Vont,jeg spiser aldri, Jeg spyr, Hjærte mitt banker som bare faen. jeg vil slutte, men jeg klarer det ikke , hva kan jeg gjøre for og slutte? klarer ikke engang gå igjennom en skoledag uten det, Hjelp..

Mann, 13 år fra Sør-Trøndelag
Dette høres ikke noe godt ut. Hvis du har en mor eller far du kan prate med vil vi anbefale deg at du forteller dette til dem. Da kan dere gå til legen sammen og prøve å finne ut av hvordan du på en best mulig måte kan få til å slutte med å sniffe ritalin. Det er ikke enkelt å gå med dette problemet alene. Du kan også ta kontakt med helsestasjonen for ungdom, en utekontakt eller helsesøster på skolen. Du er også velkommen til å ringe oss. Vi har åpent hver dag mellom 11.00 – 19.00.