Dop?

Jeg har kjøpt kosttilskudd i sverige på helsekost/treningsrelatert sted. Denne står i hylla så alle kan se den, altså den er lovlig der? Fabrikatens navn er ALR industries og navnet er POISON fat killer.
Jeg lurer på om den er lovlig i norge. Kan dere svare på det? Inneholder denne noen form for dop? https://www.muscleandstrength.com/store/poison.html#product-description

Kvinne, 26 år fra Østfold
Dette produktet er ikke et rusmiddel, men et kosttilskudd/ slankemiddel. Produktet fåes ikke kjøpt i Norge og det er ulovlig å selge her. Sannsynligvis inneholder Poison stoffer som står oppført på dopinglisten og/eller legemiddellisten. Det norske lovverket rundt bruk av dopingmidler er motstridende. Det er ikke lov å innføre og selge dopingmidler som det ikke er behandlingsmessig begrunnelse for, men det er lov å bruke og å oppbevare slike midler til eget bruk.
Ønsker du mer opplysninger angående dette anbefaler deg å kontakte dopingtelefonen: 800 50 200, eller send inn det samme spørsmålet til www.ung.no eller ta kontakt med www.steroider.net