piller

benzodiazepinerLurer på hvor lang tid xanor og rivotril sitter i kroppen tok en mengde m det for 15 dager siden.. hvor lang tid tar det før d er ute.

Kvinne, 25 år fra Buskerud
Det er vanskelig å si noe nøyaktig om hvor lang tid det tar før alle spor er ute av kroppen. Medikamentene kan virke noen timer, mens man kan spore rester fra medikamentene lenger.
I urinen kan Xanor og Rivotril spores fra en til to uker normalt. Det kommer an på mengde, over hvor lang tid det er blitt brukt og hvor raskt kroppen din klarer å bryte ned disse medikamentene, det er noe individuelt. Etter det inntaket du har hatt, antar vi at det maks tar en uke før det er ute (blod tar kortere tid).
Les mer om Xanor og Rivotril i felleskatalogen sin pasientutgave.