Anonym spørreundersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Anonym undersøkelse

Svar på spørsmål om din rusmiddelbruk, og bli med på å forme fremtidens rusmiddelpolitikk!

Vedvarende økt puls etter bruk av speed

Dette svaret er mer enn ett år gammelt. Endringer i lov- og regelverk kan ha skjedd siden publisering.

amfetamin_litenEtter å ha tatt en del linjer med speed for en ukes tid siden er fortsatt hjerterytmen svært rask og det kjennes som om hjertet dunker «hardere» enn normalt. Jeg er bekymret for hvor lang tid det skal ta før dette normaliserer seg igjen. Burde jeg kontakte lege?
Mann, 27 år fra Oslo

Hvis dette er snakk om et enkeltinntak, er en uke med rask hjerterytme veldig lenge. En del av dette kan selvsagt være en psykisk reaksjon og begrunnet av at du er mer oppmerksom på hjertebankingen enn ellers. Dette burde gå over av seg selv, men vi anbefaler deg allikevel å ta kontkat med legen din for å sjekke det for sikkerhets skyld. Du kan lese mer om amfetamin her.

 

Var du fornøyd med svaret? Gi oss tilbakemelding her!

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Send inn spørsmål

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

fant du ikke det du lette etter?

Personlig kodeord Finn tilbake til ditt spørsmål ved å lage et kodeord du senere kan søke med. Du får svar så fort som mulig, innen en uke.
NB! RUSinfo er en anonym tjeneste. Unngå å oppgi personopplysninger i ditt kodeord.  

Velkommen til RUSinfo!

Tirsdag 25. juni holder tjenesten stengt!