farlig og blande?

rustlf-logo 75x67i kveld så hadde jeg først 2 pils, så røyker jeg en jonas, spiste 2 blå valium og tok litt speed etterpå. og da lurer jeg på om det er farlig å putte amfetamin i kaffe eller cocacola? jeg vet der var utrolig dumt av meg, men lurer på om det er farlig? jeg merker smått til nedturen min nå og er litt nervøs hva som skjer. har dere noen tips til meg? ps: tar aldri amfetamin eller blå valium til vanlig.

Mann, 19 år fra Vest-Agder
Du risikerer å få problemer med halsen/svelg, og ev. mageproblemer ved denne inntaksmåten av amfetamin. Men utover det er det  ikke farligere å ta amfetamin på denne måten enn på andre måter. Når det gjelder nedturen din, er dette noe som går over av seg selv. Det er snakk om å ta tiden til hjelp. Vi anbefaler deg  å forsøke å få i deg mest mulig mat og drikke, og få tilstrekkelig med hvile.Det kommer ikke til å skje noe mer enn at du føler et visst ubehag/angst en stund. Hvis det mot formodning ikke skulle bli bedre innen få dager, anbefaler vi deg å snakke med lege om det (legen har taushetsplikt).
Det kan nok være nyttig for deg å lese om de ulike stoffene du har inntatt på disse lenkene
> Informasjon om alkohol.
> Informasjon om benzodiazepiner (F.eks. Valium).
> Informasjon om amfetamin.
> Informasjon om hasj.