Hvor kan jeg få hjelp til å slutte å røyke hasj?

Jeg trenger hjelp, men vet ikke kor jeg ska få det.. jeg tørr ikke snakke med foreldrene mine så jeg vill at dem ikke ska vite noe .. er det noen steder jeg kan gå får å få hjelp?

Mann, 15 år fra Finnmark
Vi anbefaler deg å se på en guide for den som vil slutte med hasj. Du finner guider her:
> guide 1
> guide 2
Hvis du vil, kan du snakke med en helsestasjon for ungdom om dette. De kan gi deg råd og tips. Men det er ikke umulig at de vil komme til å snakke med dine foreldre, i og med at du er under 16 år. Du er selvsagt også velkommen til å ringe oss på 08588. Her får du en anonym samtale, og det er ingen som får vite noe av det du sier.