Syns dette er bra side for de som har spm ang rus

rustlf-logo 75x67Syns dette er bra side for de som har spm ang rus. har slitt med piller, ettereffekter av pepper osv. men alle spm inn om ang slutt med hasj, syns jeg mye av det er tåpelig. jeg har røyket hasj daglig i over 5 år, har nå sluttet for 4 mnd siden. det var ikke vanskelig i det hele tatt.sov dårlig i 2 netter å det var det.har også prøvd å sluttet å røyke vanelig tobakk, men det er helt umulig for meg. tror det krever veldig viljestyrke tror jeg.misunner alle de som får det til.

Kvinne, 26 år fra Telemark
Takk for tilbakemelding! Når det gjelder bruk av Cannabis, og det å slutte med cannabis er det veldig ulike opplevelser knyttet til det. Flere av de vi er i kontakt med via tjenesten opplever det vanskelig å slutte med hasj, både pga de fysiske abstinensene, men også pga de psykiske plagene/ abstinensreaksjonene flere får i etterkant.
Det er bra å høre at det gikk lett for deg å slutte, og vi vet at det
er andre som har samme erfaring som deg. Når det gjelder tobakk oppleves også det individuelt. For noen er det lett å slutte, for andre er det vanskelig. Ønsker du å prate med noen angående din avhengighet til vanlig røyk, tobakk, kan vi anbefale deg å ta kontakt med Røyketelefonen: 800 400 85.