Slapp/småtrøtt etter onani

rustlf-logo 75x67hei. jeg lurer på om det er normalt å bli så slapp/små trøtt etter man f. eks har onanert. I så fall, hvorfor? hilsen meg 😉

Mann, 16 år fra Akershus
Det er helt normalt å bli litt slapp og/eller trøtt etter at man har onanert eller hatt sex. Dette er jo fysiske aktiviteter som gjerne fører til at man får litt høy puls og til og med kan bli litt sliten. Og da er det naturlig å føle seg litt slapp etterpå, og de fleste synes jo også det er ganske deilig å bli litt «sigen». Vil du snakke med noen om dette, kan du ringe SUSS telefonen helt anonymt på 800 33 866 alle dager i året i tidsrommet 14 – 20.