3 x 50 mg Zoloft, er det farlig å ta?
Hva skjer viss di som ikke har angsturo tar 3 zolofter 50 mg? Er det farlig ?

14 år fra Oslo
Zoloft er et antidepressiva som man kan få av legen ved depresjoner, angst, traumer o.l. Zoloft bør vanligvis ikke brukes av barn og ungdom under 18 år, det gis kun ved traumebehandling. Pasienter under 18 år har en økt risiko for bivirkninger som selvmordsforsøk, selvmordstanker og fiendtlighet (særlig aggresjon, opposisjonell adferd og sinne) når de tar denne typen legemidler. Hvis du ikke har fått Zoloft av legen din, anbefaler vi deg å ikke ta det.
3 x 50 mg Zoloft er mye for en som ikke har brukt det før. Normalt begynner man med 25 mg eller 50 mg Zoloft når man får det utskrevet fra legen. Anbefaler deg å lese mer om Zoloft HER.