Ren skremselpropaganda

Jeg kom til denne websiden ettersom jeg så på det som et bra tiltak for ungdom og voksene som vil ha saklige svar fra rette kilder – altså som et grunnlag for å få svar som ikke er av ren norsk propaganda. Men her ser det tydeligvis ut som jeg har tatt grundig feil!
Ettersom jeg nå har lest gjennom mye av deres innhold og svar til uvitende ungdommer så har jeg helt forandret min mening om dette tiltaket. Jeg lurer på hvordan dere klarer å mate unge og uvitende mennesker med slikt tull? Føler dere ikke at dere har et krav om å svare personer i nød med skikkelig og saklig informasjon som feks kan bevises fra gunstige kilder? Her har dere i hvert fall mistet min støtte, og jeg håper at flere ser at dere ikke gjør jobben deres. Dette for meg er ren skremsel-propaganda!

Mann, 23 år fra Møre og Romsdal
Vi takker for tilbakemelding og vi beklager at noe av det vi skriver blir oppfattet som skremselspropaganda, det er ikke det vi ønsker å formidle. Nå har det seg slik at noen mener vi er for liberale i våre uttalelser, og andre mener vi er for konservative eller moraliserende. Vi ønsker å være minst mulig pekefingerorienterte, vi ønsker å gi faktainformasjon og komme med veiledende tanker, ideer eller spørsmål der det trengs, eller (i våre øyne) gode råd der det trengs.
Nettsiden vår er til for publikum, derfor setter vi pris på tilbakemeldinger, gjerne konstruktive. Har du noen konkrete innlegg/svar fra siden som du spesielt reagerer på, setter vi pris på en ny tilbakemelding.