Ecstasy førte til at jeg begynte å se døde personer

Jeg er en gutt på 17 som har serr havnet i problemer… Jeg har drevet med hasj i 4 år og pepper i 2 pluss noe annet smått og for 2 måneder skjedde noe jævelig med meg. Jeg var på pepper-kjøre og ente med og ta en syk ecstacy som ikke var helt bra. Rusen var bra i førsten så begynte jeg og se døde personer. Og det gjør jeg forsatt. Det er helt jævelig jeg ser ting som ikke er der. Jeg får ikke snakket med noen om dette. Dette er noe jeg angrer som faen på i ettertid!!! Og jeg orker serr ikke leve med og se gjenferd som ikke er der hver dag! Har dere noen råd plis???? hilsen sliten g

Mann, 17 år fra Østfold
Ikke rart du er sliten. Uten at du går til andre med dine problemer er det vanskelig å få gjort noe med dette. Du vil få hjelp til å få det bedre med hjelp fra andre. I første omgang kan du kontakte ungdomshelsestasjonen,de har taushetsplikt. Der kan du snakke med helsesøster, lege og ofte psykiatrisk sykepleier. Hvis det er utekontakt der du bor, eller i nærheten så kan også de kontaktes og hjelpe deg med å søke riktig oppfølging for deg. Det finnes hjelp for dine problem, men du må søke denne hjelpen. Ring oss gjerne for mer veiledning om du ønsker. Her er oversikt over Ungdomshelsestasjoner og her utekontakter.